Gk7qp1DNYQGDurixnE7FWT3LyBvSK3asrvqSm057
Bookmark

Contoh Surat Resmi Dalam Bahasa Sunda Dongg

Contoh surat resmi dalam bahasa sunda dongg

Jawaban 1:

Nomer: 428/01-SDGP/PONTIR01/1/2012
Lampiran: 1 (Hiji) Berkas
Perihal: Surat Idin Kolot

Ka, Anu Dipihormat:
Kolot/Wali Murid
SDN 01 PONDOK PETIR
di tempat

Salam Pramuka!!!

Sahubungan kalayan program gawé Gerakan Pramuka Gugus Hareup Ki Hajar Dewantara/Dewi Sartika. Kami salaku Pembina barisngayakeun kagiatan Perkemahan Saptu - Minggu (Persami), anu dilaksanakeun dina:

Poé: Saptu - Minggu
Tanggal: 21-22 Januari 2012
Tempat: SD NAGARI 01 PONDOK PETIR
Peserta: Kelas IV, V, VI
Waragad: Rp.20.000,-/Peserta
(Konsumsi peuting & isuk-isuk+Hadiah Hiburan)
Kitu surat idin ieu kami sampaikan muga Bapa/ibu bisa ngidinan Putra/i na pikeun nuturkeun kagiatan kasebut.

Salam Pramuka!!!


Pertanyaan Terkait

menulis aksara jawa dengan kalimat : a.kumandhanging pradangga ambabar ketawang langen gita sri narendra

Jawaban 1:

Kalo aksara sunda aku bisa, kalo jawa g bisa


Sinonim basa sundana :
pangangkir
mamalayuan
satai kukuna
wangkonngan

Jawaban 1:

Yang aku tau artinya aja
Wangkongan : ngobrol atawa guneman nyaéta ngobrol bebas, nu diobrolkeun bisa naon baé, sagala dicaritakeun, biasana teu puguh jejerna
Satai kukuna : bersikap dewasa seakan-akan kegagalan itu hanya sebuah masalah kecil  


Apa artinya  mengki inde cado-cado

Jawaban 1:

Marilah semua duduk bersama


Nama nama wayang dan karakter nya/

Jawaban 1:

Hanoman (Sanskerta: Hanuman) atau Hanumat, juga disebut sebagai Anoman, adalah salah satu dewa dalam kepercayaan agama Hindu, sekaligus tokoh protagonis dalam wiracarita Ramayana yang paling terkenal. Ia adalah seekor kera putih dan merupakan putera Batara Bayu dan Anjani, saudara dari Subali dan Sugriwa. Menurut kitab Serat Pedhalangan, tokoh Hanoman sebenarnya memang asli dari wiracarita Ramayana, namun dalam pengembangannya tokoh ini juga kadangkala muncul dalam serial Mahabharata, sehingga menjadi tokoh antar zaman. Di India, hanoman dipuja sebagai dewa pelindung dan beberapa kuil didedikasikan untuk memuja dirinya.
Menurut ajaran agama Hindu, Brahma (Dewanagari: Brahma) adalah Dewa pencipta. Dalam filsafat Adwaita, ia dipandang sebagai salah satu manifestasi dari Brahman (sebutan Tuhan dalam konsep Hinduisme) yang bergelar sebagai Dewa pencipta. Dewa Brahma sering disebut-sebut dalam kitab Upanishad dan Bhagawadgita.
Kyai Lurah Semar Badranaya adalah nama tokoh panakawan paling utama dalam pewayangan Jawa dan Sunda. Tokoh ini dikisahkan sebagai pengasuh sekaligus penasihat para kesatria dalam pementasan kisah-kisah Mahabharata dan Ramayana. Tentu saja nama Semar tidak ditemukan dalam naskah asli kedua wiracarita tersebut yang berbahasa Sansekerta, karena tokoh ini merupakan asli ciptaan pujangga Jawa.


Jawaban 2:

Werkudara:berani,pemarah
puntadewa:sabar,syang kpd 


Kinay itu bahasa apa dan apa artinya ?

Jawaban 1:

Nama orang kayaknya , pernah dengar by kinay saku dari jepang kayake


Contoh esey dalam bahasa sunda.

Jawaban 1:

Basa Sunda Basa Urang Sarerea

Naon sababna basa Sunda atawa basa daerah anu sejenna condong ku hese majuna ti batan basa Indonesia ?. Naha kitu pedah basa Indonesia mah leuwih loba anu ngagunakeunnana ti batan basa Sunda atawa basa daerah sejenna ?. Bisa jadi eta teh ngarupakeun salah sahiji sabab kunaon basa Indonesia bisa leuwih maju ti batan basa Sunda jeung basa daerah anu sejenna. Tapi, nu jadi sabab hiji basa bisa leuwih  maju atawa bisa tahan tina kapunahan teh lain ngan saukur pedah loba nu ngagunakeunnana wae, tapi aya sababaraha sabab sejenna, diantarana nyaeta kulantaran anu sok ngagunakeun eta basa teh boga karesep jeung kareueus kana eta basa.

Loba nu ngabogaan pendapat yen basa Sunda hese maju teh kulantaran basa Sunda mah leuwih juwet atawa rumit ti batan basa Indonesia. Sanajan loba nu boga pendapat kitu, eta pendapat kitu teh bisa jadi salah, sabab lamun dina soal rumit mah, kurang kumaha rumitna eta tata basa Inggris dibandingkeun jeung tata basa Indonesia. Geuning dina basa Indonesia mah euweuh jenis kalimah atawa tenses nu beda-beda. Dina basa Indonesia mah, ayeuna dahar, kamari dahar, isuk oge sarua dahar, pan ari dina basa Inggris mah kecap dahar teh beda-beda nyebutna lamun waktuna beda. Malahan bisa jadi rumitna hiji basa teh bisa ngarupakeun daya tarik atawa tantangan anu menarik keur dileukeunan.

Lamun urang nempo kana basa Perancis atawa basa Jepang, sanajan meureun eta basa teh relatif kaasup rumit, tapi kulantaran jalmana boga karesep jeung kareueus keur ngalestarikeun basa maranehannana, nepi ka ayeuna maranehannana teh bisa bertahan ngagunakan basa sorangan tur reueus. Jadi masalah karesep jeung kareueus dina ngagunakeun hiji basa, mangrupakeun sabab anu utama hiji basa bisa maju. Malahan di sabagian urang barat mah aya anggapan yen lamun maranehannana bisa ngagunakeun basa Perancis, eta teh ngarupakeun kareueus jeung dianggap leuwih elit.

Eta geus ngarupakeun hiji hal anu pasti, yen urang Perancis mah memang reueus pisan kana basa marahanehannana teh, tapi aya hal sejenna anu menarik nyaeta di Perancis mah aya otoritas anu ngabogaan tugas pikeun miara kalestarian basa Perancis. Eta otoritas teh geus aya di Perancis ti mimiti taun 1600-an. Jadi urang Perancis mah memang geus ti bahala boga kasadaran yen ngalestarikeun basa teh kacida pentingna. Kitu oge dina basa Sunda, sigana perlu aya inisiatip ti pamarentah keur ngalestarikeun basa Sunda. Jadi, lain masalah rumit jeung saeutikna nu ngagunakeun hiji basa nu ngajadikeun hiji basa hese maju teh, tapi ayana niat, karesep jeung kareueus ti masyarakat nu ngabogaan eta basa.

Basa Sunda teh basa urang sarerea, ku kituna hayu urang ngalestarikeun eta basa. Ayana nu dianggap karumitan basa teh ulah jadi penghambat keur urang mikaresep kana basa urang sarerea. Lamun teu ku urang dimimitian, rek ku saha deui, da batur mah meureun moal aya kapentingan jeung katertarikan kana kamajuan basa urang sarerea. Jadi, ayana anggapan karumitan basa atawa aya kasieun urang salah ucap teh ulah dijadikeun alasan urang haroream ngagunakeun basa Sunda. Ayana anggapan karumitan basa teh malahan bisa dijadikeun sumangat ka urang pikeun ngaleukeunan basa Sunda, sabab lamun urang geus ngarti, nyaho jeung bisa ngarasakeun kaendahan basa Sunda, tangtu urang bakal bisa leuwih resep jeung reueus kana basa karuhun urang sarerea. 


Bahasa daerah di indonesia itu ada berapa? dan sebutkan bahasa daerah tersebut?

Jawaban 1:

Bahasa Jawa, Melayu-Indonesia, Sunda, Madura, Batak, Minangkabau, Bugis, Aceh, Bali, Banjar


Naon anu dimaksud paparikan?

Jawaban 1:

Paparikan adalah salah satu jenis dari puisi sunda yang di sebut sisindiran yaitu suatu puisi yang di bangun oleh cangkang yang tidak mengandung arti, yang di ikuti oleh isi yaitu arti sesungguhnya..

Jawaban 2:

Bercanda nya orang jawa


Siapa yang dimaksud sanghyang?

Jawaban 1:

Sanghyang adalah salah satu jenis teater tradisi di Bali yang disuguhkan dalam bentuk tari yang bersifat religius dan secara khusus berfungsi sebagai tarian penolak bala atau wabah penyakit

Jawaban 2:

Bisa juga disebut acintya yang artinya sebutan untuk Tuhan Yang Maha Esa dalam agama Hindu Dharma di masyarakat Bali


Bagaimana siaran radio dalam bahasa sunda?

Jawaban 1:

Assalamualaikkum warohmtullohi wabarokatuh, pamirsa!
Tepang deui sareng Antika Widya Sundari atawa teh tika dina acara obral obrol kawula muda anu disiarkeun dina Radio DSK gelombang 108,2 FM di karawang . sarta nu biasa midang unggal malam Minggu atawa sabtu malam ti tabuh 19.00 wengi dugi ka tabuh 21.00. 
Sapertos biasa dina malam Minggu ieu sadaya pamirsa tiasa curhat sareng nyuhunkeun tembang-tembang Pop Sunda. Kanggo pamirsa anu bade curhat sareng nyuhunkeun tembang-tembang Pop Sunda tiasa nga-sms ka nomor 081323471103 tong hilap pake hastagna #ObralObrolDSKNya sok diantosan bae ku Teh Tika, sms na di 081323471103
Bilih pamirsa bade request lagu teu kantos nganggo curhat oge tiasa wae ditampi didieu sinareng ngucapkeun salam-salam kanggo kaluarga di bumiNya, tos aya sms ti nomor 085223... sekian sekian. Saurna, wengi Th Tika anu bageur. Ieu Meida di Baregbeg bade request lagu Kabogoh jauh. Lagu eta teh dikintun kanggo semplakan hate abi anu aya di ciamis , pesena gera ka karawang , Nuhun th sateuacanna. Tong hilap laguna di puternya teh .#ObralObrolDSKAduh anu nuju rindu , didoakeun ku teteh semplakan hate na geura ka karawang . Nya sok engke ku teteh diputerkeun.Eh aya sms deui Ti 081328.... sekian-sekian. Wengi Th Tika , abi Nia di telagasari bade curhat Nia nuju resep ka hiji pameget namina AB. Awalna mah nia biasa wae ka AB teh, tapi lami-lami perasaan nia janten beda. Nia jadi resep ka AB. Hoyong pisan nia teh ngungkapkeun eusi hate nia ka AB tapi da nia teh isin. Maenya nia anu ngamimitian? Terus nia sieun pisan teu ditarima ku AB. nia kudu kumaha, teh? Apa nia kedah nyimpen perasaan nia terus na jero hate nyampe rarasaan ieu leungit jeung sorangannana? Bantuan nia, th! #ObralObrolDSK
nia, cinta na jero hatenya? Ehmm, Ayeuna seueur kaum istri anu resep kahiji lalaki tapi sieun ngomong resepna sami teteh oge. Tapi Sabenernamah asalkeun nia gaduh cara kanggo ngomongna, sadaya persoalan ieu teh janten gampil nia, lamun nia niat ngungkapkeun rasa resep nia ke AB, piceun sing tebih rarasaan sieun ditolak sagala ku si AB. Da engkena jadi matak boga rarasan pesimis ka nia-na. Anu jelas mah, nia kedah ngomong yen rarasaan nia ka AB teh kumahaYeuh, nia. Rarasaan resep lamun lami pisan disimpenna bisa nyeri hate Matakna eta teh kudu dicarioskeun yen rarasaan nia ka AB teh kumaha, ambih engke BD teu panasaran sareng balesan hate ti AB kanggo nia. Tarima teu ditarima mah urusan engke. Ulah era! Mikirna kieu wae, lamun nia ditarima... teteh didieu milu senang. Tapi lamun misalna nia teu ditarima, nia ulah leutik hate. Mereun AB teh lain orang anu paling pas kanggo ngadampingi nia , Sing sumangetnyaPamirsa satia Radio DSK sadaya, tina acara ieu urang teh tiasa nyandak hikmahna yen terus ulah sieun ngungkapkeun rasa resep ka orang anu diresep. Wani wae, bade ditarima syukur teu ditarima syukur. Rasa teh kurnia ti Allah jadi enging diulin-ulinkeun sareng disimpen-simpen na hate. Fitrah cinta teh pasti dialaman ku sadaya makhluk Allah!” 
Pamirsa sadaya, teu karaos waktos parantos muruluk langkung. Kukituna, tambi lumayan, Th Tika bade pamitan. Sateuacanna, teteh didieu bade muterkeun lagu Kabogoh jauh kanggo pamirsa sadaya di bumi. Wilujeung tepang deui dina waktos sejen. Wilujeung kantun para pamirsa! Akhiru kalam, wassalamualaikkum warohmatullahi wabarokatuh.”